Recently, I've been noticing certain types of comments in the review sections of various works. So I'm asking: Is the comment you wrote your "true feelings"? Or is it "obligatory"?
| Word | Frequency | Difficulty |
|---|---|---|
| 皆さま | 2 | 4.20 |
| 見様 | 2 | 3.25 |
| 思う | 2 | 1.61 |
| 評価 | 2 | 3.17 |
| や | 2 | 1.75 |
| のでは | 2 | 2.62 |
| ここ | 2 | 2.11 |
| 本当に | 2 | 2.34 |
| バレンタインデー | 2 | 4.97 |
| 数 | 2 | 2.61 |
| 書き込む | 2 | 4.05 |
| ユーザ登録 | 2 | 6.16 |
| 以下 | 2 | 3.49 |
| 文章 | 2 | 3.85 |
| それとも | 2 | 3.02 |
| 1 | 2 | 2.85 |
| 義理チョコ | 2 | 5.44 |
| てる | 2 | 1.65 |
| ね | 2 | 1.64 |
| さ | 2 | 1.59 |
| か | 2 | 1.46 |
| 最後 | 2 | 2.63 |
| 例える | 2 | 4.46 |
| 私 | 2 | 1.50 |
| し | 2 | 1.60 |
| から | 2 | 1.17 |
| ですか | 2 | 2.36 |
| 素直 | 2 | 3.05 |
| 嬉しい | 2 | 2.74 |
| 指す | 2 | 3.83 |
| アカウント | 2 | 4.61 |
| どんな | 2 | 2.69 |
| かも知れない | 2 | 2.21 |
| それを | 2 | 2.10 |
| 書き込み | 2 | 4.46 |
| 最後まで | 3 | 3.43 |
| 読者 | 3 | 4.10 |
| 感じ | 3 | 2.29 |
| 下 | 3 | 1.38 |
| 自分 | 3 | 1.91 |
| せ | 3 | 2.05 |
| チョコレート | 3 | 3.93 |
| 本命 | 3 | 3.97 |
| よ | 3 | 1.48 |
| こと | 3 | 1.30 |
| も | 4 | 1.04 |
| でも | 4 | 1.70 |
| 義理 | 4 | 3.91 |
| 小説家 | 4 | 4.45 |
| れる | 4 | 1.22 |
| その | 5 | 1.44 |
| 読む | 5 | 2.89 |
| な | 6 | 1.04 |
| だ | 6 | 1.16 |
| 作家 | 7 | 4.37 |
| ユーザ | 7 | 5.37 |
| 投稿 | 7 | 3.57 |
| して | 7 | 1.31 |
| 書く | 7 | 2.69 |
| と | 9 | 0.77 |
| いる | 11 | 1.00 |
| 感想 | 12 | 3.18 |
| で | 13 | 0.86 |
| 作品 | 15 | 3.46 |
| て | 16 | 0.56 |
| が | 16 | 0.48 |
| なる | 17 | 1.37 |
| に | 19 | 0.54 |
| は | 21 | 0.48 |
| を | 23 | 0.41 |
| の | 35 | 0.28 |
Showing 201 - 271 of 271 words