Facebook and YouTube both have heart marks from the administrator side in response to 'likes' from the reader side. Why doesn't Syosetu (Naro) have this? I think that if they had just this feature, various problems would be solved.
| Word | Frequency | Difficulty |
|---|---|---|
| 書く | 3 | 2.69 |
| のでは | 3 | 2.62 |
| もの | 3 | 1.96 |
| 作者 | 3 | 3.83 |
| 全て | 3 | 2.32 |
| 作品 | 3 | 3.46 |
| 知り合い | 3 | 3.31 |
| そうだ | 3 | 2.18 |
| 要望 | 3 | 3.82 |
| 読者 | 3 | 4.10 |
| のか | 3 | 1.74 |
| なので | 3 | 2.48 |
| その方 | 3 | 3.63 |
| いいね | 3 | 3.98 |
| なる | 4 | 1.37 |
| な | 4 | 1.04 |
| マーク | 4 | 3.82 |
| 貰える | 4 | 3.04 |
| ハート | 4 | 3.84 |
| に対して | 4 | 2.68 |
| 思う | 4 | 1.61 |
| コメント | 4 | 4.11 |
| のだ | 5 | 1.65 |
| 送る | 5 | 2.89 |
| ない | 5 | 1.61 |
| たり | 5 | 2.26 |
| れる | 6 | 1.22 |
| 人 | 6 | 1.87 |
| 私 | 6 | 1.50 |
| こと | 7 | 1.30 |
| も | 7 | 1.04 |
| する | 8 | 1.24 |
| で | 8 | 0.86 |
| いる | 10 | 1.00 |
| と | 10 | 0.77 |
| て | 12 | 0.56 |
| 感想 | 13 | 3.18 |
| は | 14 | 0.48 |
| に | 15 | 0.54 |
| 返信 | 19 | 4.19 |
| の | 19 | 0.28 |
| を | 23 | 0.41 |
| が | 29 | 0.48 |
Showing 201 - 243 of 243 words